Voor vertrek - Reisverslag uit Dorst, Nederland van Mart Kuijck - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Dorst, Nederland van Mart Kuijck - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Mart van Kuijck

Blijf op de hoogte en volg Mart

26 Augustus 2014 | Nederland, Dorst

Haa lieve mensen,

Morgen is het dan eindelijk zover! Na maandenlang wachten en dingetjes regelen mag ik gaan beginnen aan mijn reis naar Zuid-Korea! Het leek mij handig om jullie via deze weg op de hoogte te houden van al mijn ervaringen die ik daar op zal doen.

Voordat ik vertrek wil ik nogmaals alle vrienden/kennissen/familieleden bedanken voor hun lieve berichtjes en cadeautjes! Ik ga jullie stiekem ook allemaal wel een beetje missen hoor!

Alvast tot ziens en jullie zullen binnen een weekje vast nieuw leesvoer van mij krijgen!

Groetjes en een dikke knuffel,

Mart van Kuijck



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dorst

South-Korea

Minor at the University of Seoul, South Korea.

Recente Reisverslagen:

16 November 2014

DMZ & Koninklijk bezoek

14 September 2014

Off to Jeju Island!

31 Augustus 2014

First few days

26 Augustus 2014

Voor vertrek
Mart

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 3197

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

South-Korea

Landen bezocht: